Hogyan épül fel a szerviz szolgáltatásunk?

Hogyan épül fel a szerviz szolgáltatásunk?

2021 április 22

Ebben a cikkben bemutatjuk nagykonyhai szervizünk felépítését és működését.

 

Az Agrikon-Alfa Kft.-nél több mint két évtizede foglalkozunk nagykonyhák tervezésével, komplett kivitelezésével, rozsdamentes konyhai berendezések, bútorok gyártásával, forgalmazásával, illetve szervizháttér biztosításával. Önállóan működő szerviz szolgáltatásunk kiterjed nagykonyhai berendezések szervizelési folyamataira az ország egész területén.

A szektorban töltött közel két és fél évtized eredményeként kiváló munkakapcsolatban állunk speciális szakszervizekkel, együtt működve a beüzemelések, javítások, illetve karbantartások feladatainak elvégzésében. Szerviztechnikus kollégáink munkáját, egy szervizkoordinátor fogja össze. A megújult weboldal felhasználóbarát felületén keresztül, a vállalatnál 2019-ben bevezetett új vállalatirányítási rendszer egy egyedi fejlesztésű pluginjában kerülnek rögzítésre a hibabejelentések. A meghibásodott gép pontos azonosításra kerül a vevő, gép gyártója, típusa és gyáriszáma alapján. Fontos számunkra a fogyasztói visszajelzés a hibajelenséggel kapcsolatban, mely továbbításra kerül a szerviztechnikus kollégák számára. A specifikációk elengedhetetlenek a hiba pontos definiálásához, ezzel együtt a javításhoz szükséges alkatrész rendeléséhez.

Szervizkoordinátor kollégánk a javításokhoz szükséges információk alapján egy heti, online tervező segítségével osztja ki a feladatokat, melyek a könnyebb tervezhetőség érdekében egy térképen is feltüntetésre kerülnek különböző színkódokkal, melyek jelzik, hogy az adott projekt milyen fázisban áll, például új bejelentés, folyamatban lévő javítás, esetleg alkatrészre vár, illetve segítik az adott nap útvonalának optimális tervezését.

Szerviz hibabejelelntő felület
A weboldalon megtaláható online hibabejelentő felület

A napi javításokról a szervizes kollégáink egy a cégünk által tervezett és fejlesztett applikáción keresztül kapnak információt, mely minden részletet tartalmaz az adott helyszínen fennálló hibajelenséggel kapcsolatban, így ennek alapján látja a saját szervizautó készletét. A javítások túlnyomó többségét az első kiszállás során orvosolni tudják, a több tízéves tapasztalattal a hátuk mögött. Munkájuk során az applikáción keresztül, egy dinamikus szerviz raktárkezelés is meg tud valósulni. A javítások helyszínein a készletkezelést is felügyeli és karbantartja a szoftver, egy RF vonalkódolvasó eszköz segítségével. Amennyiben alkatrész rendelése is szükséges a hiba teljes elhárításához, úgy a beszállítóinkkal kialakított többéves együttműködés eredményeként azok gördülékenyen és a lehető leggyorsabban kerül beszerzésre.

A munka befejeztével a munkalap digitális aláírását követően, annak egy-egy elektronikus formátumú példánya a Megrendelő által megadott e-mail címre, illetve a vállalatirányítási rendszerbe is kiküldésre kerül. Az említett újítások eredményeként a hagyományos, papír alapú munkalapok megszüntetésre kerülnek, jelentősen csökkentve ezáltal a papírfogyasztást, lehetővé téve ezzel környezetünk védelmét, mely kiemelt jelentőséggel bír az Agrikon-Alfa Kft.-nél.

Kollégáink kimagasló tapasztalattal rendelkeznek az alábbi gyártók termékei szervizelésében:

Konyhatechológiai márkák logoi
Ha segítségre van szüksége, mert meghibásodott egy nagykonyhai berendezése, keresse szerviz központunkat az alábbi elérhetőségek egyikén:
szerviz@agrikon-alfa.hu
+36 20 342 9066
https://agrikon-alfa.hu/szerviz